ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Kerstgroet 2010

Op een dag, dat alle tegenstellingen tussen mooi en lelijk worden weggenomen door een prachtige witte deken, waardoor men, in een gezamenlijke poging , om tegen beter weten in, van A naar B te komen, heel soms, een wonderlijke saamhorigheid vertoont,

op een dag, dat het openbaar vervoer bijna niets meer kan vervoeren, en tegelijkertijd de rest van Nederland gedurende enige uren stilstaat op de openbare weg,

op een dag, dat niets meer zeker is.......

sturen wij jullie, onze lieve kinderen, kleinkinderen, familie, vrienden en alle lieve reismee-lezers, een Kerstgroet en de allerbeste wensen voor het jaar 2011.

Wij hopen dat dit jaar voor iedereen veel liefde, harmonie, plezier en gezondheid brengt.

Vanaf onze, heerlijk warme Avontuur in winterslaap, op haar favoriete plekje aan de Amstel, veel liefs van Ad en Tineke

thea Lagerberg

Jullie wil ik ook de allerbeste wensen voor 2011 toewensen en heel veel gezondheid. Ik heb ontzettend genoten van jullie avonturen en kijk al uit naar de volgende verhalen en foto's.

Groetjes THEA

Irene & Willem

Lieve Tineke en Ad,
DANK voor jullie kerstgroet en indrukwekkende foto's weer en fijn dat jullie zo genieten, dat spat van de foto's.
Hopenlijk gaat de genezing van je knie voorspoedig Tineke.
Wij wensen jullie een fijne winter en een heel voorspoedig 2011.

Joke Eijgenbrood

Dank je voor jullie lieve kerstgroet en ik wil julllie natuurlijk ook het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met alle ingrediënten die jullie zelf al noemden, en nog veel meer. Met die Kerstdagen zit het bij jullie wel goed, gezien de prachtige foto's die de sfeer daar aan boord heel mooi weergeven.
Nogmaals alle goeds voor 2011, en dat De Avontuur maar weer veel avonturen mag beleven, waar wíj dan ook weer van kunnen meegenieten!
Groetjes en liefs van Joke

Ineke en Jan Gladon

Voor jullie ook een zeer genoeglijke kerstdagen en een heel mooi uiteinde en een zeer goede vaart voot het komende jaar.
groeten Jan.

Ineke en Jan Gladon

Sorry ,dat voot, moet ,voor, zijn

Corrie

Voor de komende feestdagen wens ik jullie heel veel gezelligheid toe. En voor het nieuwe jaar een goede gezondheid, zodat jullie weer de wijde wateren kunnen gaan bevaren.
Ik heb genoten van de prachtige reisverhalen en de mooie foto's.
Lieve Tineke en Ad hartelijk dank daarvoor.

Groetjes Corrie