ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Einde van 13 jaar Avonturen

13 – 2 (vanwege Corona) = 11 jaar duurde ons Avontuur. We hebben prachtige water bevaren, mooie steden vanaf het water bezocht, gezellige vakanties voor- en met onze opstappers beleefd en zeker vele fijne vaarvrienden ontmoet. Enfin ons schip heeft aan al onze verwachtingen voldaan.

Helaas komt dan de tijd dat dit alles om gezondheidsredenen niet meer kan. Dan rest ons nog het sublieme wonen op het water, genietend van prachtige zonsondergangen en in de zomer één met de natuur. Nog steeds heel fijn en dat houden we zo. Zolang het kan verblijven we, als zodanig, in de winter in het prachtige Amersfoort (centraal voor o.m. de kinderen) en s’ zomers in Haskerdijken, Fryslân (zwem- en supparadijs en assistentie voor de jachtmakelaar).

Op 28 maart jl. wordt het overvaren vanuit Amersfoort geregeld , onder regie van de schipper, door een ervaren crew: 2 zonen die van wanten weten en binnen 2 dagen liggen we in Haskerdijken.

Dit verhaaltje is kort maar krachtig, om aan onze volgers duidelijk te maken, dat het blog “ms-avontuur.reismee.nl” hiermee stopt. Als je wilt kijk dan nog even hier

naar het ere rondje van ons schip. Wij danken jullie voor de soms leuke reacties en het trouwe volgen. We hopen dat je het gevoel hebt gehad mee te varen met onze avontuur, want dat was onze bedoeling.

Nou tabee dan, het ga jullie goed. Veel warme groeten van Ad en Tineke.

Truus van dalsum

Lieve mensen, wat heerlijk dat jullie jullie droom waar hebben kunnen maken.
Fijn dat wij mee hebben kunnen genieten van al die mooie tochten. Nederland vanaf het water is prachtig !
Het ga jullie goed ! En ik wens jullie nog heel veel goede en gezonde jaren.
Lieve groet. Truus.

Joke Eijgenbrood

Lieve Ad en Tineke,
Wat heerlijk dat jullie zo lang hebben kunnen genieten van jullie trouwe Avontuur… en wat fijn ook dat ik via het schrijftalent van jou, Tineke, altijd heb kunnen meegenieten met de avonturen die jullie beleefden! Nederland is prachtig vanaf het water gezien! Om nooit te vergeten…
Ik wens jullie samen nog vele goede jaren toe, met prachtige herinneringen!
Lieve groetjes van Joke

Ronald Visser

Lieve Ad en Tineke. Wat een droef bericht. Het einde van het waarmaken van een droom hadden jullie je ongetwijfeld anders voorgesteld. Ik wens voor jullie dat het verschil tussen varen en wonen op het water in elkaar overgaat en dat de lichte deining van het ‘huis’ voldoende rust geeft aan jullie beiden.

Nelly en Gert-Jan

Dank je wel voor al jullie mooie reisverhalen. Over jullie schouders konden wij ons ook op reis wanen. Nu is er weer een ander tijdperk aangebroken. Ook daar zullen jullie weer fijn van gaan genieten! Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe!

Anneke

Wouw 13jaar wat een onwijze ervaring zijn jullie rijker! hoop mensen zeggen het maar doen het niet maar hebben jullie mooi wel gedaan!!
Geniet!!
Hoop niet nare lichamelijk omstandigheden!
sterkte

Inge Stahlie

Lieve avontuurders, Nu er een andere tijd aanbreekt wens ik jullie het allerbeste!
Dank voor alle prachtige verhalen met foto's met en van het avontuur, ik zal ze missen!!
Misschien dat jullie toch weer andere "avonturen" te wachten staan, maar ik wens jullie van harte dat het mooie mogen zijn en jullie er ook weer heerlijk van kunnen genieten!
Misschien,met je prachtige stem, toch weer zingen in een koor, Tineke?

Ruud Divendal

Dat er iets niet helemaal goed zat had ik al meegekregen rondom het afscheid van Corné van Morrend Volk. Deze gevolgenzijn wel erg heftig maar ik hoop van harte dat jullie hier ook hier de weg in kunnen vinden. Veel sterkte.

Anneke

Time flies, wat heerlijk dat jullie mooie plekken hebben gevonden om op de boot te wonen.
Veel plezier!
Anneke (de overbuurvrouw van jullie eerste vaste wal plek ;-)

Janny van Hooff

Lieve Tineke en Ad,
Heel jammer, dat de tijd van jullie mooie reisverhalen eindigt; ik genoot ervan, vaak met de kaart ernaast, en vooral ook van de prachtige foto's . Bedankt.
Vanaf nu dus weer een nieuwe fase in jullie leven en dat van m.s. Avontuur. Nog een heel lange en goede tijd samen toegewenst.
Lieve groet, Janny

Tom en Tini Erwich

Dit droevige bericht hadden we niet verwacht. We wensen jullie beiden heel veel sterkte. Aan een prachtig lang avontuur komt geen werkelijk einde, het wordt een andere nieuwe periode in jullie leven de Avontuur heeft jullie mooie, waardevolle en avontuurlijke jaren gebracht met heel veel fijne mensen om jullie heen samen met jullie kinderen die er voor jullie zijn. Koester de avontuurlijke herinneringen en geniet van de mooie momenten die jullie op de Avontuur nog mogen beleven.

Jan en Ineke gladon

Hallo Ad en Tineke waarom precies weten we niet maar we waren hier al een beetje bang voor nadat jullie onverwacht terug naar Nederland moesten terwijl jullie nog onderweg waren .
We gaan jullie mooie verhalen en foto series zeker missen maar we gaan proberen om van de zomer haskerdijken aan te doen met de lumara en anders zeker lovend jaar sterkte en groeten Jan en Ineke uit Rijsenhout.

Beate

Het leven is verandering - en nu komt iets nieuws. Jullie hadden een tijd van avontuur veel gezien en meegemaakt op het water.
Marco en ik zijn nu al 2 jaar in Duitsland. De Yogapraktijken in Nederland los gelaten en nu zijn we hier in een prachtige huis in een dorp – voorbij de grens van Nijmegen.
Ik wens je alles goed toe, hartelijke groet Beate

Diny & Simon

Lieve (Amersfoortse) buren!!
Door ons nabuurschap zijn wij redelijk op de hoogte van de Verroen/Heek perikelen. Jullie weten hoe we met jullie meeleven!
We wensen jullie nog een lang en gelukkig leven samen.
Deze zomer zien we elkaar nog wel in Harkerdijken wanneer we op weg zijn naar 'Het Friesche Haagje'.
Leve jullie beiden!!

Nico en Tineke

Een mooie terugblik op prachtige jaren lieve mensen, waarin we elkaar hebben ontmoet en vrienden zijn geworden. En wat hebben jullie mooie jaren volbracht al reizend en schrijvend en er zullen mooie nieuwe uitdagingen in de toekomst gepland worden. Nu weer dichtbij ons in Friesland, heerlijk genieten van elkaar. Wij zeggen: Chapeau voor jullie xxxx

Hester

Ik schrijf bijna nooit iets, ik zie jullie lekker live.
Maar toen je hiermee begon deed ik dat wel. Prachtige verhalen en foto’s van alle avonturen die jullie hebben meegemaakt. Daar genoot ik van, en bij vele was ik er ook bij..
Op naar nog een ander spannend avontuur en hopelijk zo lang mogelijk op jullie mooie schip.
Love you
Je dochter xxx

Elly de Jeu

Zoals door Truus van Dalsum verwoord heb ook ik van jullie avonturen vanaf het water in Nederland en Europa genoten. Het gaat - voor zover dat mogelijk is - jullie goed! Nog eens tot horens. Elly

Katie

Mooi om jullie verhalen altijd te mogen lezen. Bedankt dat je ons hierin meenam. Die 13 avontuurlijke jaren pakt niemand jullie ooit meer af. Daar kun je mooi op terugkijken en lezen. Een unieke ervaring. De verbazing in de ogen van andere kinderen, wanneer onze kinderen vertellen dat hun opa en oma op een boot wonen en daar ook nog mee rond varen, laat zien hoe bijzonder en uniek het is. Niet veel mensen doen dit jullie na op jullie leeftijd. Dat is jullie mooi 13 jaar gelukt, met vele mooie momenten.

Nu breekt noodgedwongen een nieuwe periode aan. Nog steeds op de boot, maar anders. Ik gun jullie dat je ook hierin nog je leven zo vorm kan geven dat je toch nog het avontuur op het water kunt ervaren.
Tot gauw.
Liefs,
Katie

Josee Geerards

Lieve Tineke en Ad, grote dank voor jullie reisverslagen en de bijbehorende prachtige foto's.
Het is net alsof ik een beetje mee-reis.
Hoe symbolisch is het laatste ere-rondje over het IJsselmeer. Ik wens jullie nog vele reizen in goede gezondheid. Niet meer over het water maar wel dichtbij het water. Liefs, Josée ?