ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Tineke

Reacties

Reacties

Rita

Ha Tien, knap van je dat je deze website hebt gepunnikt! Ik hoop nog veel verhalen van je (en jullie) te lezen en wens jou en Ad een goede (af)vaart!Wij spreken en lezen elkaar nog wel.
Liefs, Rita

Janny van Hooff

Wat 'n leuk idee, 'n eigen website. Dat is nog eens wat anders dan af en toe een stukje in de Intermessage!
En mocht je "gelehnet an den Mast" door Alphen varen , dan zullen we zeker winken.
Goede vaart met de Avontuur gewenst!

Miek

Nou, daar gaan jullie dan. Goede vaart en ik vind het erg leuk om op de hoogte te blijven van de avonturen met de Avontuur.
Liefs Miek

willy

Lieve Tineke en Ad, heerlijk dat het eindelijk zover is en jullie het ruime sop kunnen kiezen! En natuurlijk blijf ik graag op de hoogte van jullie wel en wee.
I.p.v. een bloemetje heb ik nu wat fotoruimte cadeau gedaan, zodat we goed te zien krijgen waar jullie verblijven!
Veel liefs, het ga jullie goed!
Willy

Cissy

Wat heb je dit leuk opgezet. Fijn om op de hoogte te blijven van jullie avontuurlijke reis.
Ik wens jullie een behouden vaart en geniet er maar volop van.
Groetjes,
Cissy.

Joke Eijgenbrood

Lieve Tineke en Ad,
allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie website! Hij ziet er prachtig uit. En Tineke: ik wil wel een keer wat lesjes van je om de fijne kneepjes van het website-bouwen te leren :-) .
Heel veel plezier wens ik jullie toe op jullie komende reis! Hou me vooral op de hoogte van alle avonturen die jullie gaan beleven; ik ben heel benieuwd waar welke spannende/mooie/leuke plekken de Avontuur jullie zal voeren.
Alle geluk toegewenst en een behouden vaart!
Liefs van Joke

Peter Venema

Hallo luitjes het gaat er dan toch van komen, spannend hoor !!
Ben wel benieuwd wat de vertrekdatum en uur is laat je dat nog even weten ??

Manon

Ha 10!

Knap dat je dit in "elkaar hebt gezet". Hebben jullie er zin in?! Met dit weer moet het vast kriebelen!

spreek je gauw

x non

Christa

Hallo Tineke en Ad,
wat ziet jullie schip er geweldig uit,daar kun je, je zeker in thuis voelen. Ik zal met veel interesse jullie volgen.
Hartelijke groeten Christa.

Beate

Hallo Tineke en Ad,
wat een prachtige weblog. Ik verheug me op jullie verhalen.

Hartelijke groeten Beate

christine van zurk

Hallo Tineke en Ad,
Een hele goede vaart toegewenst in jullie prachtige schip en een behouden thuiskomst. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Veel geluk, Christine

marjan van gageldonk

Tineke en Ad,
Fijn dat jullie van wal gaan steken.
Ik wens jullie een hele mooie tijd op je schip, een behouden vaart en veel leuke avonturen en ontmoetingen.
Ik zal het reislog vaak bezoeken, reken maar!
Liefs en groeten van Marjan

Sheila Boot

Ha Tineke,
Heel leuk om te lezen hoe het met jullie zal gaan. Fijn dat de reis nu kan gaan beginnen. Ik wens jullie heel veel succes en plezier. Ben benieuwd naar jullie belevenissen.
Veel liefs,
Sheila

Simone Aarendonk

Hoi Tineke en Ad,
Wat leuk zo'n weblog. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en ook wel een beetje jaloers. Voorlopig komen jullie in ieder geval dichterbij in Amsterdam. Misschien kunnen we dan toch in Amsterdam een keer Mahler 2 oefenen, Tineke?
Tot gauw,

Hartelijke groeten, Simone

jetty Riemersma

Hoi Tineke en Ad.
Wat leuk een web-log. Zo kunnen we jullie blijven volgen.
Ik wens jullie een goede en behouden vaart.
Groeten Jetty

Jacques en Ria Lensen

De reis gaat toch eerder beginnen! We waren nog steeds in de veronderstelling dat het per 1 juli zou zijn.
Maar nu wordt het echt spannend.
Wat een geweldig idee om ons mee te laten reizen op deze manier.
We wensen jullie een behouden vaart en ontzettend veel leuke avonturen die jullie ongetwijfeld zullen gaan beleven.
We blijven heel graag op de hoogte.

Toos Bal

Hoi Tineke en Ad,
Wat knap om zo`n web-log te maken en fijn dat je ons mee laat genieten op jullie reis.
Ik wens jullie het allerbeste .
Vergeet niet te zingen!!
Een lieve groet
Toos.

Hessie

He moedertje dat heb je goed gedaan en wat een mooie foto he!!!? nou ik zie je nog wel even voor die tijd en ik zal ook genieten en volgen via deze website, leuk he! nou in ieder geval een hele goede vaart en jullie mogen wel heel trots zijn op jullie avontuur, ik ben in ieder geval wel heel trots op jullie en dat je maar heel snel weer terug bent hahaha geintje ...
love hessie xxx

Oksana

Leuk! Ben erg benieuwd naar de foto's en de verhalen!
Veel liefs van Oksana.

Miek

Hoi Tineke en Ad
Nou, over reacties hebben jullie niet te klagen. Maar weet je ook dat die reacties bij iedereen die een mailtje gestuurd hebben nu in de bus komen???
Dit betekent dat iedere keer als er iemand reageert ik (en ook alle anderen, neem ik aan) mail krijg met het bericht dat er een nieuwe reactie op jullie website is.
Misschien moet je hier nog iets aan sluitelen.
Maar dat neemt niet weg dat ik het fantastisch vind hoe jullie bezig zijn en blijf jullie met plezier volgen.
Liefs van Miek

Macha

Geniet ervan!
Ik reis met jullie mee, volg jullie verhalen en foto's.
Gefeliciteerd, lieve mensen!
XXX

martijn en femke

een goede vaart gewenst van uit het zonnige mexico
en we komen snel eens langs waar jullie dan ook zijn op dat moment

Anneke van Goor

Voor jullie is het eindelijk zover. Voor ons -arme achterblijvers- een beetje snif snif, maar we vinden troost...........in deze geweldige website. Zo blijven we toch nog bij elkaar! Ik wens jullie en jullie AVONTUUR een BEHOUDEN VAART!!
Groetjes en we horen van elkaar,
Anneke.

Rob Schenk

Ahoy Tineke en Ad,

Gooi de trossen nu maar los. En wanneer jullie richting Parijs gaan varen; ook de Picardie kent vele mooie kanalen.
Mochten jullie voor anker gaan in St Quentin of Landrecies, geef ons even een seintje zodat we jullie reisavonturen kunnen horen.
Even bellen kan natuurlijk ook: 00.33.3.23.60.51.01
of gewoon mobiel: 06.121.80.474.

Groeten Rob

Corrie Ghijsels

Tineke en Ad, wat een geweldig idee om ons mee te laten genieten via deze weblog. Ik ben heel benieuwd waar jullie allemaal terecht zullen komen. Natuurlijk reis ik heel graag met jullie verhalen en foto's mee. Ik wens jullie een fantastische vaart toe. Lieve groet, Corrie

Ria van der Ven

Hallo Tineke en AD,
Wat leuk om zo de reis mee te kunnen beleven, ik wens jullie een heel fijne reis en behouden vaart,
Hartelijke groet Ria van der Ven

Marie-Louise Pollen

Hallo Tineke en Ad,

De boot ziet er prachtig en indrukwekkend uit!
Na een gedegen voorbereiding, gaat jullie avontuurlijke reis nu beginnen.
Met veel belangstelling gaan we de weblog volgen.
Wens jullie een behouden vaart!

Groetjes,
Marie-Louise

Hans en Marry Huyskamp

Goede vaart en misschien komen we elkaar met de boot ergens tegen.
We blijven jullie volgen met de avontuur,het ga jullie goed

Ria

Nou lieverds het avontuur gaat verder.
Goede vaart!!!
In gedachten reis ik mee!

Liefs Ria en Herman

oksanapolman@quicknet.nl

Lieve, lieve Tineke! Ik hoor van de Morrendjes dat jullie morgen gaan vertrekken. Helaas kan ik jullie zelf niet uitzwaaien, maar ik wens jou en Ad een behouden vaart! Ik ga je missen....
Kus Oksana.

Anneke

Hallo hallo,
Helemaal leuk dat jullie gisteren even de tijd hebben genomen om langs te komen bij ons nieuwe stekkie!! WE gaan jullie zekers volgen en denk erom carpediem!! en we houden jullie in de gaten waar jullie zijn want het lijkt ons giga leuk om een keer een borrel te halen. Succes vandaag op jullie reis naar amsterdam.

dick en anneke

hessie

Nou het is zover de afvaart gaat beginnen snik snik voor mij maar het is wel super spannend en leuk voor jullie alvast voor de eerste trip "goede vaart" en ik spreek je vast vanavond
wel uitkijken met dat grote ding kusjes

Van Jan Duijndam

Tineke en Ad wij wensen jullie een goede reis.
Het is wel een kale plek waar jullie met de boot gelegen hebben.Maar dat zal ook wel weer wennen Verder het aller beste en tot horens Gr Ans en Jan.

Anne Neeleman

Hallo Tineke en Ad, wat zullen jullie genieten van het
zomerse weer op het water en ook nog in het
gezellige Amsterdam !
Ik wens jullie een goede reis met de prachtige Avontuur en blijf jullie volgen. Lieve Groeten.

Truus van Dalsum

Hallo Tineke en Ad, Zo zie je maar, dromen kunnen waargemaakt worden... Wat zalig om zomaar op het water in Amsterdam te "wonen". Ben benieuwd waar de volgende tocht heen gaat. Ik blijf jullie volgen.
Bedankt voor de aanmoediging voor a.s. maandag. Jammer dat je er niet kunt zijn.
Een hele goeie tijd en goede reis.
Groeten. Truus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!