ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Kerstgroet vanuit Vreeswijk

Vanuit het warme Vreeswijk, een prachtig oud schippersdorp, stuur ik jullie een heel bijzondere groet. Hij is niet van mijzelf maar de groet greep mij zo aan, dat ik die wil delen met alle lieve mensen, die ons nog steeds trouw volgen.

Dit jaar liggen onder ons kerstboompje geschenken voor iedereen. Doosjes met menselijke warmte, zakjes vol geduld, liefde en respect, alles in mooie papiertjes gehuld. Aan ieder takje hangt een wens, een ieder vindt er wat, een wens voor minder pijn, een ander met minder geweld, een speciale wens met beterschap en en veel sterkte voor ieder met veel verdriet of gemis. En sommige..... die zijn blanco, daar is het de gedachte die telt. Verder branden we een kaarsje dat het iedereen goed zal gaan.

Al deze wensen en geschenken, het kost ons eigenlijk niets en we kunnen het blijven geven.

Hoop dat je er blij mee bent, al is het maar voor even.

Fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2017

Warme groet van Ad en Tineke.

Joop ren Kees Baart

Bedankt voor jullie verslag met beste wensen voor 2017. Wij hopen er weer op een redelijk eerbiedwaardige manier doorheen te komen. Het gaat met ons alleszins redelijk, natuurlijk wel met enig lek en gebrek.
Beste groeten. Van Joop en Kees.

Leni Lustig

Hartelijk dank voor je warme woorden.

Lieve groet, Leni

Ine castrlijns

Dank je wel voor de mooie woorden! Voor jullie ook fijne kerstdagen en alle goeds voor 2017!
Hartelijke groet
Ine

Willem&Miep

Ook voor jullie hele fijne feestdagen en gezondheid voor 2017!
We hopen dat we nog lang mogen genieten van jullie reisverhalen en daarbij de prachtige foto's!
Lieve groet, Willem&Miep.????

Corrie en John

Lieve Tineke, Beste Ad,
We wensen jullie wederkerig heel mooie kerstdagen toe. Hartelijke groet!

Ineke en Jan Gladon

Ook uit rijsenhout de allerbeste wensen.en heel veel vaar en ander plezier.

ger en carola

gedragen door hetzelfde water sturen we onze beste wensen weer naar jullie. tot de volgende ontmoeting.

Anneke van Goor

Hallo Tineke en Ad, wat een prachtige kerstboom hebben jullie, vol mooie wensen! Ik wens jullie ook het allermooiste voor dit jaar 2017 samen met allen die jullie lief zijn en ... Tineke heb je 7 maart nog vrij in je agenda? We vieren dan 100 jaar vrouwenkiesrecht. Officiële uitnodiging volgt, het zou leuk zijn om elkaar dan of een ander keertje weer te zien.