ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Vertrek van de AVONTUUR

Een mooie dag, rustig weer, alles goed geplanned, tijdschema klopt, brandstof voldoende, water gebunkerd, bos bloemen op de kaartentafel, schip spic en span, T-shirts van de AVONTUUR aan, dus ..... los die trossen. Maar dan komt er met recht een kink in de kabel, waardoor er kortsluiting ontstaat in een van de omvormers in de machinekamer . Als Ad de boegschroef aanzet, wat tot nu toe geen problemen gaf, komen er rookwolken uit de machinekamer, en datzorgde voor de beslissing om nog niet te vertrekken. Het apparaat moet terug naar de fabriek en die heeft even tijd nodig, Helaas, lieve mensen, we liggen nog rustig vast aan de loswal te Weteringbrug. Dus even geen uitzicht op het Noordzeekanaal vanavond. Het is jammer, maar waar, en dan regent het ook nog om ons heen.

Frown

Maar..... zodra het (!) ding is gerepareerd, gaan we het weer proberen, en dan steek ik van wal met heerlijke, zonnige, avontuurlijke verhalen met fotos omkleed.

Laughing
Liefs van ons, tot dan..........

Christa

Wat jammer om gelijk al bij de start tegenslag te hebben.
Maar geloof mij naar regen komt zonneschijn. Ik wens jullie veel geluk toe en dat het wachten niet te lang duurt.

marjan van gageldonk

hè, wat jammer nou toch voor jullie, wat een pech!
maar ja, ééns komt het vertrek toch echt.
ik zal voor jullie duimen.
liefs van marjan

Willy

Hallo dan,
tja, kan gebeuren maar pech is het wel! Ach, Weteringbrug wil jullie gewoon nog niet kwijt ..........! 'k Had natuurlijk wel gezien dat jullie er nog waren en hoop voor jullie dat de problemen gauw opgelost zijn. Tot die tijd blijven we gewoon zwaaien toch!
Groeten, Willy

Riet van Alphen

Wij waren er ook klaar voor om julie uit te zing/wuiven, maar jullie telefoontje verbrak tuw de opwinding, die ook ik voelde voor het GROTE MOMENT.
Wat een pech. Vooral voor jullie zelf natuurlijk.
Maar.... 't komt allemaal goed!

Beate

:-) ja wat een verhaal - zo begint een aventuur en het leven op een boot. Tineke je bent van harte welkom op yoga mandag of dinsdag avond.... de tijd die jullie dan toch noch hier zijn.
Liefs en groetjes Beate

Hans en Marry

Kom op! we wachten gewoon op mooi weer en proberen het op nieuw.wij vertrekken 26 juni misschien komen we jullie wel tegen

Denny

Nou dat begint al goed dan.
Maar daarin tegen, het kan beter nu gebeuren, dan als jullie straks ergens in de stille zuidzee ronddoberen.
Of zou het zo zijn dat jullie helemaal niet weg willen uit Werteringbrug..? ;o)

Groeten Denny

Jacques en Ria

Lieve Pechvogels,
Wat een bericht zeg,hopelijk voor jullie gaat het er toch snel van komen.
Je moet maar denken:het mooie komt er NU aan!!!!

Groetjes,Jacques en Ria

Katie, Sander en Rozemarijn

He wat een pech, maar het hoort wel helemaal bij het avondtuur. Hopelijk is het allemaal snel gemaakt en kunnen jullie alsnog gaan genieten van het varen, waarschijnlijk schijnt de zon dan ook en is het alleen maar nog meer genieten.

Liefs,

Katie, Sander en Rozemarijn

Ria

Jullie weten het avontuur wel spannend te houden!!

Liefs Ria

Tineke en Ad

De boot heet toch niet voor niets AVONTUUR, het begint al toepasselijk.Het is net als met een generale.
Met het eggie zal het vast beter gaan.!!!!!!!

Tineke en Ad

O,jee door de haast vergeet ik mijn naam er onder
te zetten. Gr. van Corrie Ghijsels..

Mieke Schrama

Wij hebben de boot gesaboteerd omdat we niet willen dat jullie vertrekken. We hebbe al een nieuw plan voor
als dit gerepareerd is!!! Jullie komen niet weg.
Mieke

Hans en Marry ms Jessie

Hallo Schippers
Leuk dat jullie ons ook volgen zo als je gezien hebt is de polder prachtig om te varen en te fietsen.
Mooi aanleg plaatsen maar weet dat je nergens een wal aansluiting hebt,wel overal dat je met de fiets weg kan.
Alleen in Dronten in de binnenhaven kan je water en diesel bunkeren,en een mooi winkel centrum.
Wij liggen nu in de verlengde Hoogeveensevaart bij de brug Zwinderen
Het regend vandaag maar dat maakt niet uit.
Groetjes en jullie ook een goede vaart

verena

ben zelf net terug van vakantie en verbaasde me al dat er geen automatische update van jullie reis was. Waarschijnlijk hebben jullie nog steeds genoeg klusjes te doen, en heb je daar nu alle tijd voor. Succes, en ik blijf jullie volgen. Lieve groeten Verena.

yvana en cherise

hoi opa en oma.
we zijn nu in het novotel in Montchanin (Frankrijk)
We hebben lekker gezwommen,
en we gaan zo eten.
morgen vroeg gaan we naar de camping.
Alles is goed gegaan.

dikke kus

Riet van Alphen

Hallo Tineke en Ad,
Wat schrijf je toch ontzettend leuk, Tneke. Ik geniet van de verhalen.
Wij hebben startdag koor (bij Rudy achter en met veel koorleden) en de eerste repetitie achter de rug.
Wij waren donderdag 27 aug. terug van een 13 daagse vakantie met de caravan in Zeeuws Vlaanderen. Ook een schitterend stukje Nederland en we hadden schiterend weer. Maar toen wachtte het kerkblad weer. Dat is maandag gedraaid en al was het äf", er moest nog genoeg in gerommeld worden en aangevuld, plus je vakantietroep wassen en opruimen en de caravan schoon en weg. Zondag kwamen, heel heerlijk, Harriet met de twee jongetjes weer (Ole en Tijmen). Je mist dat jonge volk als je ze 3 weken niet ziet. Begin v.d. week ook weer druk met bezoekjes aan ouderen en zieken. Woensdag opgepast in Neck.
Vandaag eindelijk tijd voor mezelf. en een nieuw verhaal en foto's van jullie. Ik geniet ervan, reken maar! Heel leuk om te merken dat jullie het GENIEEN al aardig onder de knie hebben. Dat is een talent!
Groeten, Riet.

joke toonen

Hallo, hallo, hier Joke van Morrend Volk. Voor het eerst op jullie site. Mijn simpele geest had gewoon bedacht dat evt. informatie via de mail liep. Gaat het jullie goed? De zomer is voor mij voorbijgevlogen. Nog niet op vacantie geweest, maar dat zit eraan te komen.
een nieuwe baan ook. Ik ga samen met nog 6 vrouwen een buurtzorgteam starten per 1 nov. Zocht in mijn mails naar het adres om mantra"s te zingen in Amsterdam, die mail is er niet meer. Wil je mij het geven Tineke. Wel goed dat ik je nu mail en steeds denk WAAR VAAR JE NU. Liefs van Joke