ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Kerstmis aan de Amstel 2009

Zou het dit jaar wit worden, onze Hollandse Kerst??

Het was zeer behoorlijk aanwezig, die witte, allesbedekkende sneeuw. Zò aanwezig, dat heel Nederland plat lag. Enorme files, mensen, die veel te laat of helemaal niet op hun bestemmingen arriveerden, een uitverkochte concertzaal, die half leeg bleef, om nog maar te zwijgen over het openbaar vervoer. Enthousiast wilden we 2 kleinkinderen meenemen de metro in, iets wat ze nog nooit hadden meegemaakt........ Ze hèbben het meegemaakt, maar ook alle te laat komende aansluitingen. Die massa's wachtende passagiers....Het was een hilarisch gedoe: metro uit, tram in, tram uit, metro in etc. en tenslotte dan maar een stuk lopen door de sneeuw, om een uitvallend traject te overbruggen.

Met dit verhaal willen we iedereen die ons lief is, fijne feestdagen toewensen, met veel warmte, saamhorigheid, harmonie en verbondenheid en voor 2010, een jaar met vooral Vrede, (met een hoofdletter) een goede gezondheid en veel geluk. Wij gaan er weer voor, maar dat is voor ons niet zo moeilijk vanuit dit luxe leventje. Voor degenen, waarvoor dit niet zo eenvoudig is, sturen we veel kracht en moed en misschien toch nog een beetje van dat 'allesbedekkende' wit. En voor allemaal: veel liefs van Ad en Tineke.

joke toonen

ook voor jullie tineke en ad sfeervolle dagen en een liefdevol 2001

Jan Gladon

Voor jullie natuurlijk ook alle goeds en hele Fijne dage een nog fijnere jaarwisseling en een helemaal toppie 2010.
groeten Jan en Ineke

Anneke Verwoert

Jullie samen ook hele fijne dagen blijf genieten van elke dag CARPEDIEM!
Heel veel goeds voor 2010

Groetjes Dick Anneke Rick en Coen

roos brok

ad en tineke. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie het komend jaar allemaal weer mee zullen maken. Een hele mooie ervaring weet ik al. Ik hoop dat jullie ons weer laten mee genieten via de reisverslagen.
Alle goeds en vooral gezondheid voor 2010.
Liefs Roos Brok

Joke Eijgenbrood

Wat was Die Schöpfung heerlijk he? Jammer dat we elkaar na afloop niet meer gesproken hebben. Bij deze wens ik jullie beiden fijne feestdagen en een heel gelukkig en vooral gezond 2010! Dat jullie maar weer vele Nederlandse en buitenlandse (?) wateren mogen gaan verkennen.
groetjes van Joke

Jacques en Ria

Ook wij sluiten ons graag aan om op deze manier aan jullie beiden de beste wensen voor 2010 uit te spreken.
We kijken uit naar jullie volgende belevenissen.

Adrie en Mieke

We hopen het komende jaar weer verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wij wensen jullie een bijzonder goede jaarwisseling een een prachtig 2010.

Tiny en Rob

Kijk af en toe bij jullie om een hoekje.Wat leuk om het te volgen.Heel Gezellige jaarwisseling en opnieuw veel Geluk ook in 2010.

hes

Nou daar kan ik over mee praten al rijdend door de sneeuw naar jullie en na een lekke band weer terug!!
maar was gezellig en op naar een nieuw jaar wie weet voor mij wat meer rust ik wens jullie in ieder geval alle goeds en heel veel liefde toe dikke kus van mij xxx