ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Surprise

Het was niet de bedoeling om verslag te doen van hetgeen we meemaken op onze winterplaats, want dat lijkt al te veel op het leven van 'landrotten'. En daar was deze site uiteindelijk niet voor bedoeld.

Maar we werden letterlijk verrast door de intocht van de goed Heiligman, op 14 november jl., onwetend als we waren van de route die Hij moest varen om bij zijn kleine Amsterdamse fans aan te komen.

Leuk om te zien en te delen met onze trouwe 'mee-varenden'.

Fijne Sinterklaastijd enne..... wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is, de roe !!!!!!

Lieve groeten van Ad en Tineke

Corrie

Wat beleef je toch veel op het water. Dat bedenkje toch niet dat Sint. en al die pieten langs varen! Met de jaarwisseling zullen jullie ook wel een prachtig uitzicht hebben.Tineke en Ad ik wens jullie heerlijke,gezellige feestdagen toe!Liefs van Corrie.

Joop en Kees

Hallo daar!
De foto'bevestigen ons heilige geloof dat de heiligman echt bestaat. Als Hij zelfs de tijd neemt om bij de Avontuur bijna langszij t komen, heeft hij vast ook gehoord het tweestemmig gezang op het achterdek.Het moet Hem zijn opgevallen dat er een stem geschoold was...
Joop heeft van de weeromstuit haar schoen weer geplaatst en er zelfs nog wat ingekregen! Voor Kees blijft het afwachten..
Ook wij genioetn volop van deze tijd, hoewle onze leeftijd doet vermoeden dat wij allang niet meer in Hem gehloven...
Joop en Kees