ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

Kerstgroet 2015

Lieve volgers,

We hebben 2 heerlijke maanden doorgebracht in de Veilinghaven van Utrecht en op 19 december moesten we deze ligplaats weer verlaten.

Vanaf onze nieuwe ligplaats aan de Braassemmermeer Oude Wetering, willen wij jullie nog een fijne Kersttijd toewensen met veel warmte en harmonie.

Maar ook een goed en gelukkig 2016, met veel liefde, gezondheid, plezier, met als doel er een vredige wereld van te maken , waar plaats is VOOR IEDEREEN !!!!!!

Warme groet vn Ad en Tineke

truus van dalsum

Bedankt voor jullie goede wensen en natuurlijk ook voor jullie fijne dagen en alle goeds voor 2016. En we blijven genieten van al die mooie dingen en verwarmende initiatieven die er ook om ons heen gebeuren.

Leni Lustig

Lieve Tineke en Ad, Wij wensen jullie een goed verblijf op de nieuwe verblijfplaats met nogmaals een gezond en voorspoedig in 2016 .

Lieve groeten, Aad en Leni

Joke Eijgenbrood

Lieve Tineke en Ad,

Ik wens jullie natuurlijk ook alle goeds voor 2016! Ik wens ook dat er dit jaar een beginnetje gemaakt zal worden om de wereld weer tot een wat vreedzamer plek te maken.

Gert-Jan en Nelly

Lieve Tineke en Ad.

Dank je wel voor jullie lieve wensen en mooie volg-verhalen! Een heel goed 2016 gewenst!

Corrie

lieve Tineke en Ad. Dankjulliewell voor de prachtige
reisverhalen. Hopelijk gaan jullie dat nog vele jaren doen.Wij genieten zeker met jullie mee. Voor het nieuwe jaar wensen we een toekomst met vrede, verdraagzaamheid en een goede gezondheid toe.