ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

toegift 2014

Van af onze winterplaats nog even een toegiftje. Omdat er nog een paar aanpassingen nodig waren voor onze nieuwe achterdektent, zijn we deze week naar de zeilmaker in Zaandam gevaren. Maandag jl. was een prachtige dag om dit tochtje te gaan maken. Via de Ringvaart van de Haarlemmermeer, door Amsterdam, Noordzeekanaal en dan bij de Voorzaan bakboord uit naar de plek waar de zeilmaker vlakbij gevestigd is.

Omdat het tochtje door Amsterdam altijd zo aardig is, hierbij een aantal foto's van die doorvaartroute.

Nogmaals een fijne winter toegewenst van Ad en Tineke

Liesbeth Boswinkel

Door Amsterdam... één van mijn favoriete routes. En dan boodschappen doen bij de Dirk winkel.. daar wordt een mens blij van!

Janny

Wanneer jullie veilig op je winterplaats liggen, kan de winter beginnen. Heel gezellig.
Goede overwinteringstijd gewenst.
We zien uit naar de "Avontuur"avonturen in 2015.

Riet vn Alphen

Heel herkenbaar allemaal, behalve die moskee.
Nou ja, iedereen wil (of moet) ergens naar toe.
We zien elkaar eeen keertje deze winter.
Jullie liggen dan toch in Rijnsaterswoude?
Ik vraag via de telefoon nog wel een keeertje waar we moeten zijn.
Een hele prettige winter en maak mooie plannen voor het volgende zomerseizoen.
Groeten. Riet.

Corrie

Heel veel dank voor de prachtige beschrijving van jullie zomer route. En zeker voor de foto,s. Nu is het tijd om te gaan overwinteren. We wensen jullie samen met de kinderen en kleinkinderen een prachtige dec.maand toe! En voor 2015 een goede gezondheid zodat jullie weer mooie wateren kunnen bevaren.
Liefs Corrie