ms-avontuur.reismee.nl van Tineke en Ad.

2e poging

foto nr.10 Houthaven

Reacties

Reacties

Joke Eijgenbrood

Wat een enig verhaal heb je geschreven Tien...en wat een mooie foto's. Vooral die van De Avontuur in de Houthaven. Ik sta ervan versteld dat je voor een habbekrats 14 dagen op zo'n prachtplek mag liggen. Ik kan me voorstellen dat je Amsterdam en straks nog veel meer plaatsen met heel andere ogen gaat bekijken nu je dat vanaf het water doet. Geniet maar lekker van jullie nieuwe vrijheid en vaar maar heerlijk jullie neus achterna! Ik ben nu al benieuwd waar De Avontuur jullie na Amsterdam zal brengen. Ik ben jaloers...

groetjes van Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!